Produkty dostępne na magazynie możemy dostarczyć do Świąt 🎄
Email icon info@duosshop.pl
  • Skontaktuj się z nami pocztą 24/7.
  • Na pewno odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Szukam
Wpisz szukaną frazę
Marki
(
)
Produkty
(
)

Zwrot i reklamacja towaru

Czy można zażądać zwrotu kosztów soczewek na receptę?

Ponieważ soczewki korekcyjne, bez recepty, klasyczne i przeciwsłoneczne są wykonywane na zamówienie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami, zwrot pieniędzy nie jest możliwy bez ważnego powodu.

Jak mogę odebrać okulary?

Aby odebrać towar, postępuj w następujący sposób:

  1. Zapakuj kieliszki w oryginalne opakowanie - zapakuj produkt w oryginalnym stanie w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi akcesoriami.

  2. Pobierz i wypełnij formularz, dołącz go do przesyłki - formularz możesz pobrać klikając w ten link.

  3. Wyślij produkt na nasz adres - odeślij produkt na adres: Luxury Eyewear SK, s.r.o.,  Dunajská 3, 811 08 Bratysława, Słowacja

  4. Poczekaj na odpowiedź – jak tylko otrzymamy przesłany produkt, nasi pracownicy ocenią sytuację i niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnego postępowania.

Jak zwrócić okulary?

Aby zwrócić towar, wykonaj następujące czynności:


  1. Zapakuj szklanki w oryginalne opakowanie - zapakuj produkt do oryginalnego stanu w oryginalne opakowanie ze wszystkimi akcesoriami.

  2. Pobierz i wypełnij formularz, dołącz go do przesyłki - możesz pobrać formularz, klikając ten link.

  3. Wyślij produkt na nasz adres - wyślij produkt na następujący adres: Luxury Eyewear SK, s.r.o., Dunajská 3, 811 08 Bratislava, Słowacja

  4. Poczekaj na odpowiedź - jak tylko otrzymamy produkt, nasi pracownicy ocenią sytuację i natychmiast skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnych kroków.

  5. Zwrócimy Ci pieniądze - po sprawdzeniu i otrzymaniu opinii zwrócimy Ci pieniądze. Zajmuje to około 2-7 dni roboczych.


Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś płatność za pobraniem, opłata ta nie zostanie zwrócona przy późniejszym zwrocie zamówienia.

Jakie są ogólne warunki zwrotu?

  1. Okres gwarancji rozpoczyna się po odebraniu przedmiotu przez kupującego. Sprzedawca nie zapewnia gwarancji dłuższej niż przewidziana przez prawo.

  2. W przypadku wady, którą można usunąć, kupujący ma prawo do tego, by została ona usunięta bezpłatnie, terminowo i prawidłowo. Sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki.

  3. Zamiast usunięcia wady, kupujący może zażądać wymiany towaru lub jeżeli wada dotyczy tylko części towaru - wymiany części, jeśli sprzedawca nie poniesie nieproporcjonalnych kosztów w stosunku do ceny towaru lub charakteru wady.

  4. Sprzedający może zawsze zamiast usuwania wady wymienić wadliwy przedmiot na przedmiot bez wad, jeśli nie spowoduje to poważnych trudności dla kupującego.

  5. Jeśli wystąpi wada, której nie można usunąć i uniemożliwia ona prawidłowe użytkowanie rzeczy, to kupujący ma prawo do wymiany przedmiotu lub do odstąpienia od umowy. Te same prawa przysługują kupującemu, jeśli wady są możliwe do usunięcia, lecz kupujący nie może prawidłowo użytkować przedmiotu z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad.

  6. W przypadku innych nieusuwalnych wad kupujący ma prawo do odpowiedniej zniżki od ceny przedmiotu. Jeżeli przedmiot jest sprzedawany po niższej cenie lub używany przedmiot ma wadę, za którą odpowiada sprzedający, kupujący ma prawo do odpowiedniego rabatu zamiast prawa do wymiany przedmiotu.

  7. W rozumieniu niniejszej Procedury Reklamacji, uprawniona osoba może złożyć reklamację osobiście, w formie pisemnej lub e-mailem w okresie 24 miesięcy od zakupu towaru.
  8. Kupujący ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.


Ze zgłaszanej reklamacji musi w jasny sposób wynikać w szczególności:

  • oznaczenie kupującego (imię, nazwisko, stały adres),
  • przedmiot reklamacji lub czego domaga się kupujący,
  • oznaczenie sprzedawcy,
  • data złożenia reklamacji,
  • podpis kupującego

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracany towar?

Jesteśmy prawnie zobowiązani do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wycofania. Jednak nie wcześniej niż otrzymamy zwrot produktu lub potwierdzenie wysyłki.

Ogólne informacje o zwrotach

Ile dni ma klient na zwrot towaru?
Kupujący ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Ile dni zajmie zwrot pieniędzy po przetworzeniu zwrotu?
Zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązani zwrócić pieniądze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy kupna. Jednak nie wcześniej niż otrzymamy zwracany produkt lub potwierdzenie jego wysłania. Domyślnie, po sprawdzeniu i późniejszej opinii, zwrócimy Ci pieniądze. Proces ten trwa około 2-7 dni roboczych.
Czy istnieje opłata za zwrot? (opłata za uzupełnienie zapasów)
Nie, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za zwroty. Kupujący ponosi jednak koszty transportu na własny koszt.
Kto płaci za wysyłkę zwrotną?
Kupujący ponosi koszty dostarczenia sprzedającemu reklamowanego towaru.
Jak postępować w sytuacji, gdy Klient chce zrezygnować z zamówienia lub towar dotarł uszkodzony?
Klientowi przysługuje prawo do anulowania zamówienia i żądania zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od dostarczenia towaru bez podania przyczyny. Jeśli towar dotarł uszkodzony, należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w sekcji „Jak mogę reklamować okulary?”
Z kim mogę się skontaktować w sprawie zwrotów?
Można się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@duos.sk lub telefonicznie pod numerem +421 905 723 146.