Telephone icon +421 919 368 390
  • Skontaktuj się z eshopem: +421 919 368 390 (Pon - Pt, 8:00 - 16:00)
  • Oddział Bratysława: +421 919 289 843 (Pon - Niedz, 10:00-21:00)
  • Oddział Praha: +420 702 003 704 (Pon - Niedz, 09:00-21:00)
  • Oddział Wiedeń: +436 765 920 032 (Pon - So, 09:30-18:00)
Email icon info@duosshop.pl
  • Skontaktuj się z nami pocztą 24/7.
  • Na pewno odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Szukam
Wpisz szukaną frazę
Marki
(
)
Produkty
(
)

Zwrot towaru

Jak zwrócić okulary?

Aby zwrócić towar, wykonaj następujące czynności:


  1. Zapakuj szklanki w oryginalne opakowanie - zapakuj produkt do oryginalnego stanu w oryginalne opakowanie ze wszystkimi akcesoriami.

  2. Pobierz i wypełnij formularz, dołącz go do przesyłki - możesz pobrać formularz, klikając ten link.

  3. Wyślij produkt na nasz adres - wyślij produkt na następujący adres: Luksusowe okulary SK, Ltd., Pri Suchom mlyne 3900/31 811 04 Bratysława, Słowacja

  4. Poczekaj na odpowiedź - jak tylko otrzymamy produkt, nasi pracownicy ocenią sytuację i natychmiast skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnych kroków.

  5. Zwrócimy Ci pieniądze - po sprawdzeniu i otrzymaniu opinii zwrócimy Ci pieniądze. Zajmuje to około 2-7 dni roboczych.

Jakie są ogólne warunki zwrotu?

  1. Okres gwarancji rozpoczyna się po odebraniu przedmiotu przez kupującego. Sprzedawca nie zapewnia gwarancji dłuższej niż przewidziana przez prawo.

  2. W przypadku wady, którą można usunąć, kupujący ma prawo do tego, by została ona usunięta bezpłatnie, terminowo i prawidłowo. Sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki.

  3. Zamiast usunięcia wady, kupujący może zażądać wymiany towaru lub jeżeli wada dotyczy tylko części towaru - wymiany części, jeśli sprzedawca nie poniesie nieproporcjonalnych kosztów w stosunku do ceny towaru lub charakteru wady.

  4. Sprzedający może zawsze zamiast usuwania wady wymienić wadliwy przedmiot na przedmiot bez wad, jeśli nie spowoduje to poważnych trudności dla kupującego.

  5. Jeśli wystąpi wada, której nie można usunąć i uniemożliwia ona prawidłowe użytkowanie rzeczy, to kupujący ma prawo do wymiany przedmiotu lub do odstąpienia od umowy. Te same prawa przysługują kupującemu, jeśli wady są możliwe do usunięcia, lecz kupujący nie może prawidłowo użytkować przedmiotu z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad.

  6. W przypadku innych nieusuwalnych wad kupujący ma prawo do odpowiedniej zniżki od ceny przedmiotu. Jeżeli przedmiot jest sprzedawany po niższej cenie lub używany przedmiot ma wadę, za którą odpowiada sprzedający, kupujący ma prawo do odpowiedniego rabatu zamiast prawa do wymiany przedmiotu.

  7. W rozumieniu niniejszej Procedury Reklamacji, uprawniona osoba może złożyć reklamację osobiście, w formie pisemnej lub e-mailem w okresie 24 miesięcy od zakupu towaru.


Ze zgłaszanej reklamacji musi w jasny sposób wynikać w szczególności:

  • oznaczenie kupującego (imię, nazwisko, stały adres),
  • przedmiot reklamacji lub czego domaga się kupujący,
  • oznaczenie sprzedawcy,
  • data złożenia reklamacji,
  • podpis kupującego

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracany towar?

Jesteśmy prawnie zobowiązani do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wycofania. Jednak nie wcześniej niż otrzymamy zwrot produktu lub potwierdzenie wysyłki.