Black Friday | 1.deal | -15% na linię luksusową
Email icon info@duosshop.pl
  • Skontaktuj się z nami pocztą 24/7.
  • Na pewno odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Szukam
Wpisz szukaną frazę
Marki
(
)
Produkty
(
)

Problemy techniczne

Czy muszę się zarejestrować przed zakupem?

Nie, w naszym e-sklepie oferujemy możliwość zakupu bez rejestracji. Wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić podstawowe dane kontaktowe w ostatnim kroku koszyka, abyśmy wiedzieli, gdzie dostarczyć Ci towary.

Rejestracja jest jednak bardzo prosta i zajmuje tylko kilka sekund. Będziesz wtedy mógł edytować swój profil, przeglądać status swoich zamówień, a także dokonywać zakupów w szybki sposób, bez konieczności ponownego wprowadzania danych kontaktowych. Regularnie wysyłamy kupony rabatowe i oferty specjalne do zarejestrowanych klientów.

Mam problem z dostępem do Twojej witryny. Co powinienem zrobić?

Jeśli masz problemy z dostępem do naszego e-sklepu, zalecamy wypróbowanie następujących opcji:

  1. Usuń pliki cookie - przechowujemy te pliki cookie, aby zapewnić lepszą obsługę zakupów (na przykład przechowywanie produktów w koszyku przez określony czas, zapisywanie danych logowania po opuszczeniu strony, szybsze ładowanie strony itp.). W większości przeglądarek internetowych możesz usuwać pliki cookie za pomocą „Narzędzi” lub „Historii”. Więcej informacji na temat plików cookie można znaleźć tutaj.

  2. Uruchom ponownie przeglądarkę - po usunięciu plików cookie spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć przeglądarkę.

  3. Zaktualizuj system operacyjny - upewnij się, że masz najnowszą wersję systemu operacyjnego.

  4. Skontaktuj się z nami - napisz do nas, aby uzyskać pomoc klienta. Podaj jak najwięcej informacji o swoim problemie. Zrzuty ekranu mogą być bardzo przydatne.

Mam problem z zalogowaniem się

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto, upewnij się, że wpisujesz poprawnie następujące rzeczy:

  • Upewnij się, że adres e-mail i hasło są takie same, jak podane podczas rejestracji.
  • Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij „Nie pamiętasz hasła? Zresetuj teraz”
  • W razie potrzeby skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta