Ile dni ma klient na zwrot towaru?
Kupujący ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Ile dni zajmie zwrot pieniędzy po przetworzeniu zwrotu?
Zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązani zwrócić pieniądze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy kupna. Jednak nie wcześniej niż otrzymamy zwracany produkt lub potwierdzenie jego wysłania. Domyślnie, po sprawdzeniu i późniejszej opinii, zwrócimy Ci pieniądze. Proces ten trwa około 2-7 dni roboczych.
Czy istnieje opłata za zwrot? (opłata za uzupełnienie zapasów)
Nie, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za zwroty. Kupujący ponosi jednak koszty transportu na własny koszt.
Kto płaci za wysyłkę zwrotną?
Kupujący ponosi koszty dostarczenia sprzedającemu reklamowanego towaru.
Jak postępować w sytuacji, gdy Klient chce zrezygnować z zamówienia lub towar dotarł uszkodzony?
Klientowi przysługuje prawo do anulowania zamówienia i żądania zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od dostarczenia towaru bez podania przyczyny. Jeśli towar dotarł uszkodzony, należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w sekcji „Jak mogę reklamować okulary?”
Z kim mogę się skontaktować w sprawie zwrotów?
Można się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@duos.sk lub telefonicznie pod numerem +421 905 723 146.