Black Friday | 1.deal | -15% na linię luksusową
Email icon info@duosshop.pl
  • Skontaktuj się z nami pocztą 24/7.
  • Na pewno odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Szukam
Wpisz szukaną frazę
Marki
(
)
Produkty
(
)

Dostawa i wysyłka

Jaki jest czas dostawy?

  • Produkty znajdujące się na magazynie dostarczamy w ciągu 3 dni roboczych
  • Produkty, których nie ma na magazynie lub znajdują się na magazynie dostawcy, dostarczamy w ciągu 14 do 30 dni

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy dla krajów UE:

  • Opłata 0zł  za transport kurierski dla krajów UE

Koszt wysyłki poza UE:

  • Opłata 137zł za transport kurierski poza UE
  • Opłata 0zł EUR za zakupy powyżej 682zł w UE

Jakie są opcje dostawy?

Opcje dostawy dla Republiki Słowackiej:

  • Poczta Słowacka
  • Kurier GLS
  • Odbiór osobisty (Bratysława - OC Eurovea)

Opcje dostawy dla Republiki Czeskiej:

  • Poczta Słowacka
  • Kurier GLS
  • Odbiór osobisty (Praga - centrum handlowe Chodov)

Opcje dostawy dla krajów UE:

  • Kurier DHL

Opcje dostawy dla krajów spoza UE:

  • Kurier DHL

Ogólne informacje o transporcie

Jaki jest ostateczny termin składania zamówień?
Zamówienia otrzymane do godziny 12:00 danego dnia realizujemy, zamówienia otrzymane po godzinie 12:00 będą realizowane i zamykane następnego dnia roboczego.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Otrzymane zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin.

Jaki jest czas wysyłki zamówienia?
Produkty znajdujące się na magazynie dostarczamy w ciągu 4 dni roboczych.

Jaki jest koszt wysyłki?
Darmowa wysyłka dotyczy wszystkich rodzajów transportu.
Kurier DHL - GRATIS

Jak śledzić status zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić wpisując swój adres e-mail i numer zamówienia tutaj.

Jakie są metody wysyłki i cena za dostawę?
Kurier DHL - GRATIS

Co zrobić, gdy przesyłka się opóźnia?
W przypadku opóźnienia można się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@duosshop.pl lub telefonicznie pod numerem +421 905 723 146.

Co zrobić, gdy towar dotrze uszkodzony?
Jeśli towar dotrze uszkodzony, postępuj zgodnie z instrukcją „Jak mogę reklamować okulary”, tutaj.

Co zrobić jeśli Klient chce zrezygnować z zamówienia?
Klientowi przysługuje prawo do anulowania zamówienia i żądania zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od dostarczenia towaru bez podania przyczyny.

Z kim mogę się skontaktować w sprawie wysyłki?
Można się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@duosshop.pl lub telefonicznie pod numerem +421 905 723 146.