Jaki jest ostateczny termin składania zamówień?
Zamówienia otrzymane do godziny 12:00 danego dnia realizujemy, zamówienia otrzymane po godzinie 12:00 będą realizowane i zamykane następnego dnia roboczego.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Otrzymane zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin.
Jaki jest czas wysyłki zamówienia?
Produkty znajdujące się na magazynie dostarczamy w ciągu 4 dni roboczych.
Jaki jest koszt wysyłki?
Darmowa wysyłka dotyczy wszystkich rodzajów transportu.
Kurier DHL - GRATIS
Jak śledzić status zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić wpisując swój adres e-mail i numer zamówienia
tutaj.
Jakie są metody wysyłki i cena za dostawę?
Co zrobić, gdy przesyłka się opóźnia?
W przypadku opóźnienia można się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@duosshop.pl lub telefonicznie pod numerem +421 905 723 146.
Co zrobić, gdy towar dotrze uszkodzony?
Jeśli towar dotrze uszkodzony, postępuj zgodnie z instrukcją „Jak mogę reklamować okulary”,
tutaj.
Co zrobić jeśli Klient chce zrezygnować z zamówienia?
Klientowi przysługuje prawo do anulowania zamówienia i żądania zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od dostarczenia towaru bez podania przyczyny.
Z kim mogę się skontaktować w sprawie wysyłki?
Można się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@duosshop.pl lub telefonicznie pod numerem +421 905 723 146.