Telephone icon +421 905 723 146
  • Skontaktuj się z eshopem: +421 905 723 146 (Pon - Pt, 8:00 - 16:00)
  • Oddział Bratysława: +421 919 289 843 (Pon - Niedz, 10:00-21:00)
  • Oddział Praha: +420 702 003 704 (Pon - Niedz, 09:00-21:00)
Email icon info@duosshop.pl
  • Skontaktuj się z nami pocztą 24/7.
  • Na pewno odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Szukam
Wpisz szukaną frazę
Marki
(
)
Produkty
(
)

Płatności, promocje i kupony

Jak korzystać z kuponu rabatowego / kuponu?

Kupon rabatowy / kupon rabatowy możesz zastosować tylko w pierwszym kroku koszyka (w lewym dolnym rogu), wkładając go do odpowiedniego pola i klikając przycisk „Zastosuj”.

Jeden kupon rabatowy można zastosować do jednego zamówienia.

Jak mogę utworzyć zamówienie?

Możesz utworzyć zamówienie, dodając produkt (y) do koszyka, wypełniając dane w koszyku, a na koniec klikając przycisk „Wiążące zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

W koszyku możesz również dostosować ilość towaru, dodać akcesoria (zestaw do czyszczenia Zeiss i DUOS, śrubokręt) lub zastosować kupon rabatowy.

Nasza obsługa klienta jest w pełni dostępna od poniedziałku do piątku: 8:00 - 16:00.

Jak uzyskać kupon rabatowy?

Kupony rabatowe / kupony są domyślnie publikowane w przypadku trwającego działania na stronie głównej (baner), na rzeczywistej stronie trwającego działania (tylko jeśli jest to działanie, w którym należy zastosować kupon) oraz w nagłówku strony.

Informujemy naszych klientów, a także osoby, które subskrybują nasz biuletyn (możesz zapisać się na dole strony) o kuponach rabatowych na czas.

Jak zapłacić za zamówienie?

W drugim kroku koszyka „Wysyłka i płatność” masz 2 opcje płatności:

  • Płatność kartą (przez bezpieczną bramę płatności GPWEBPAY)
  • Przelew bankowy (instrukcje zostaną wysłane e-mailem)

Będziesz mógł zapłacić za pośrednictwem bramki płatności, klikając przycisk Zamówienie wiążące z obowiązkiem zapłaty w ostatnim (trzecim) kroku koszyka, a następnie przekierowując Cię do bramki płatności.